اميرالاحزان هانى ابوحجاج

بـــ الله ـــــــــ الرحمن ـــــــــــــ الرحيم ـــــــــــســـم
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة
يرجى التكرم بتسجيل الدخول إذا كنت عضو معنا
او التسجيل إن لم تكن عضو وترغب فى الإنضمام الى
اسرة امير الاحزان هانى ابوحجاج
سنتشرف بتسجيلك
شكرآ
المدير العام __ هانى ابوحجاج

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

بـــ الله ـــــــــ الرحمن ـــــــــــــ الرحيم ـــــــــــســـم
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة
يرجى التكرم بتسجيل الدخول إذا كنت عضو معنا
او التسجيل إن لم تكن عضو وترغب فى الإنضمام الى
اسرة امير الاحزان هانى ابوحجاج
سنتشرف بتسجيلك
شكرآ
المدير العام __ هانى ابوحجاج

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

اعلان هااااااااااااااااااااااااااام جدآ جدآ تم بحمد الله فتح منتدى ماى ايجى 6 جديد للدخول www.myegy6.eb2a.com مطلوب مشرفين على المنتدى
قواعد الاشراف فى امير الاحزان هانى ابوحجاج (1) الالتزام بالتواجد اليومى بالمنتديات ومتابعة المواضيع والرد عليها (2) المشرف مسئول عن كافة المواضيع التى يتم نشرها بالاقسام المشرف عليها ويتحمل مسئولية اى كلمة (3 )للمشرف الحق فى تثبيت او الغاء تثبيت او نقل المواضيع الموجوده باقسامها الى اى قسم اخر كما ان انه له الحق فى حذف المشاركات او تعديلها ويحق لهاعطاء مخالفات للاعضاء الذين يخرجون عن السياق العام (4 )للمراقب الحق فى متابعة المواضيع وتنبية المشرف الخاص بالاقسام على اى شئ يحدث فيه ويجوز له استخدام (5 )فى حالة حصول ظرف طارئ قد يمنعه من ممارسة مهامة الاشرافيه يبلغ المشرف اى من المراقبين او فى قسم الاشراف وذلك لتسهيل متابعة العمل اثناء غيابه (6 )المشرف هو ضمن اسرة الادارة بالاقسام وبالتالى عند حدوث اى مشكله مع احدالمشرفين او المراقبين يتم مناقشة الامر فى الاقسام الادارية ولا يسمح بحدوث شجار او نزاع على صفحات المنتدى (7 )فى حالة الانقطاع الكامل عن المنتديات لمدة طويلة من الزمن يسقط حق المشرف فى الاشراف ( 8 )المنتدى اسلامى قائم على مبدا الشورى ولا يسمح بالخروج عن النهج الاسلامى القويم ( نهج اهل السنة والجماعه ) وبالتالى يحذر نشر مواد الحادية اونصرانية او نشر صور نساء او سب الحكام والانظمه وواجب المشرف مراقبة هذا الامر واتخاذ الازم مع المخالف وابلاغ المراقبين والاداريين لايقاف العضوالمخالف (9 )من واجبات المشرف اضافة تقييم للاعضاء والمواضيع المميزه وذلك لتحفيز الاعضاء على المشارك (10 )فى حالة مخالفة اى من القوانين السابقة اعلاه يسقط حق المشرف فى الادارة وبالتالى يعرض نفسه لسحب الاشراف منه مع تحيات

4 مشترك

سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب

هانى ابوحجاج
    هانى ابوحجاج
    المدير العام هانى ابوحجاج

الثور
    عدد الاحزان : 636
    قمة الحزن : 269377

سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب  ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب Empty سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب

مُساهمة من طرف هانى ابوحجاج 2009-12-28, 03:25

سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ
    ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب
    سؤالى
    لو انت فى نظر الناس والدنيا وحش ومهما عملت للناس والدنيا الخير برده شيفينك وحش ومش عايز تضر صديقك او حبيبك ماذا تفعل
    هل تكمل حياتك معهم ::1
    2::هل تفارقهم وانت فى قمة الحزن والالم من فراقهم علشان مفيش احد ينظر اليهم نظرات مخيفه ويتكلم فى حقهم
    ماذا تفعل ايها الصديق؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    ماذا تفعل ايها الحبيب ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    انتظر الرد علشان دا سؤال محيرنى واخافنى جدآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآآ
    said zankalone
    said zankalone
    سكرتير مساعد رئيس مجلس الادارة

السمك
    عدد الاحزان : 3
    قمة الحزن : 263003

سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب  ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب Empty رد: سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب

مُساهمة من طرف said zankalone 2009-12-28, 20:04

ماذا تقصد فى سؤالك بانك مش عاوز تضر احد على الرغم انك تقول فى سؤالك انة الحبيب
    هانى ابوحجاج
    هانى ابوحجاج

الثور

سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب  ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب Empty رد: سؤالى بسيط جدآآآآآآآآآآ ماذا تفعل لو بتحب احد سوى كان حبيب او صديق اليك وبلاخص الحبيب ومش عايز تضر احد من الاصدقاء او الحبيب

مُساهمة من طرف هانى ابوحجاج 2009-12-28, 20:23

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته الى حبيبى وصديق عمرى زنكلونى ان سؤالى واضح لو انت الناس شيفاك كدا هتعمل ايه

هل تكمل
    هل تفارق

عدل سابقا من قبل هانى ابوحجاج في 2010-01-13, 21:11 عدل 1 مرات
    ابومصطفى
    ابومصطفى
    رئيس مجلس الادارة

عدد الاحزان : 13
    قمة الحزن : 265976

مُساهمة من طرف ابومصطفى 2009-12-29, 11:02

اخى العزيزامير الاحزان الواضح من كلامك انك بتعانى من حالة من عدم الثقة فى الناس ولكن اخى علية ما هو علية فعلة بمعنى مش كل من تقابل خاين او كاذب ولكن الانسان علية ان يختار الصديق ام الحبيب فاليس لك على نفسل شىء لان الحبي الاهو حبيب مش انت الى بتختار لاسف القلب هو الى بيختار وهنا المشكلة الان الانسان منا هنا بيختار بعوطفة وهنا تكن المشكلة ويكون الاختيار اجبارى وليس اختيارى ويصبح الوضع على ما هو علية العين رات والقلب عشق وعشان ما طولش عليك عشان لا تضر نفسك ولا غيرك لما تيجى تحب حب بقلبك مش بعقلك ولما تيجى تصاحب اعمل بلمثل الى بيقول صاحب بس حاسب يعنى بختك يا ابو بخيت والدنيا لسة بخير بس فى النهاية نصيحة لما تيجى تصاحب صاحب الى اكبر منك عشان مش ها يبقى ملوش مصلحة عندك ودائما ها يديك النصيحة ولما تيجى تحب اوى حب والديك وربنا يكون فى عونك اخوك ابو مصطفى
    هانى ابوحجاج
    هانى ابوحجاج

الثور

مُساهمة من طرف هانى ابوحجاج 2009-12-29, 11:18

السلام عليكم اخى ابو مصطفى مشكور جدآآآآآ اخى على ردك الجميل بس سؤالى واضح اخى لو الناس شيفاك مهما تعمل خير برده شيفينك وحش وانت مش عايز تضر حبيبك او صديقك ماذا تفعل ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ انتظر الرد

عدل سابقا من قبل هانى ابوحجاج في 2010-01-13, 21:12 عدل 1 مرات
    said zankalone
    said zankalone

السمك

مُساهمة من طرف said zankalone 2009-12-30, 07:37

لماذا لم تفيدنى بنوع بالضرر على الحبيب
    هانى ابوحجاج
    هانى ابوحجاج

الثور

مُساهمة من طرف هانى ابوحجاج 2009-12-30, 12:33

السلام عليكم اخى زنكلونى انى اقصد الضرر لو احد رائاك مع من تحب وانت كل الناس تقول عليك انت وحش انت فاسد وانت غير هذا الكلام بس كل الناس شيفاك كدا مضر باالمجتمع فهل لما احد يراك مع من تحب هل مش هينظرو الى من تحب ويتكلم فى حقه ام سينظرو وفى صمت وانت بتحب هذه وبتتمنى انك ترطبت بها وانت تعرف انك لو ذهبت اليها سوف ترجع مكسور الخاطر ولن تنال من تحب فهل تفارق ولا هتكمل
    said zankalone
    said zankalone

السمك

مُساهمة من طرف said zankalone 2009-12-30, 19:14

اخى العزيز امير الاحز ان انت لو بتحبها بجد ومتاكد من عواطفك اتجاها اتقدم واخطبها واتحدى الناس طالما انت على حق ومبتعملش الغلط وغير وجهة نظر الناس تجاهك واوعى تنسحب حتى تثبت للجميع انك انسان طالما انت بتحافظ مشاعر الغير
    tmatm
    tmatm

عدد الاحزان : 6
    قمة الحزن : 264409

مُساهمة من طرف tmatm 2010-01-02, 12:37

بص يااميرالاحزان انا لو مكانك هكمل حياتى وهكبر من كل الناس دى

طلاما انت عارف انك مش وحش

واقرب من ربنا اكتر لما اقرب من ربنا ربنا هيحبنى وبالتلى هيحبب خلقه فيه

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-05-19, 17:46