اميرالاحزان هانى ابوحجاج

بـــ الله ـــــــــ الرحمن ـــــــــــــ الرحيم ـــــــــــســـم
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة
يرجى التكرم بتسجيل الدخول إذا كنت عضو معنا
او التسجيل إن لم تكن عضو وترغب فى الإنضمام الى
اسرة امير الاحزان هانى ابوحجاج
سنتشرف بتسجيلك
شكرآ
المدير العام __ هانى ابوحجاج

انضم إلى المنتدى ، فالأمر سريع وسهل

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

بـــ الله ـــــــــ الرحمن ـــــــــــــ الرحيم ـــــــــــســـم
عزيزى الزائر /عزيزتى الزائرة
يرجى التكرم بتسجيل الدخول إذا كنت عضو معنا
او التسجيل إن لم تكن عضو وترغب فى الإنضمام الى
اسرة امير الاحزان هانى ابوحجاج
سنتشرف بتسجيلك
شكرآ
المدير العام __ هانى ابوحجاج

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

اميرالاحزان هانى ابوحجاج

اعلان هااااااااااااااااااااااااااام جدآ جدآ تم بحمد الله فتح منتدى ماى ايجى 6 جديد للدخول www.myegy6.eb2a.com مطلوب مشرفين على المنتدى
قواعد الاشراف فى امير الاحزان هانى ابوحجاج (1) الالتزام بالتواجد اليومى بالمنتديات ومتابعة المواضيع والرد عليها (2) المشرف مسئول عن كافة المواضيع التى يتم نشرها بالاقسام المشرف عليها ويتحمل مسئولية اى كلمة (3 )للمشرف الحق فى تثبيت او الغاء تثبيت او نقل المواضيع الموجوده باقسامها الى اى قسم اخر كما ان انه له الحق فى حذف المشاركات او تعديلها ويحق لهاعطاء مخالفات للاعضاء الذين يخرجون عن السياق العام (4 )للمراقب الحق فى متابعة المواضيع وتنبية المشرف الخاص بالاقسام على اى شئ يحدث فيه ويجوز له استخدام (5 )فى حالة حصول ظرف طارئ قد يمنعه من ممارسة مهامة الاشرافيه يبلغ المشرف اى من المراقبين او فى قسم الاشراف وذلك لتسهيل متابعة العمل اثناء غيابه (6 )المشرف هو ضمن اسرة الادارة بالاقسام وبالتالى عند حدوث اى مشكله مع احدالمشرفين او المراقبين يتم مناقشة الامر فى الاقسام الادارية ولا يسمح بحدوث شجار او نزاع على صفحات المنتدى (7 )فى حالة الانقطاع الكامل عن المنتديات لمدة طويلة من الزمن يسقط حق المشرف فى الاشراف ( 8 )المنتدى اسلامى قائم على مبدا الشورى ولا يسمح بالخروج عن النهج الاسلامى القويم ( نهج اهل السنة والجماعه ) وبالتالى يحذر نشر مواد الحادية اونصرانية او نشر صور نساء او سب الحكام والانظمه وواجب المشرف مراقبة هذا الامر واتخاذ الازم مع المخالف وابلاغ المراقبين والاداريين لايقاف العضوالمخالف (9 )من واجبات المشرف اضافة تقييم للاعضاء والمواضيع المميزه وذلك لتحفيز الاعضاء على المشارك (10 )فى حالة مخالفة اى من القوانين السابقة اعلاه يسقط حق المشرف فى الادارة وبالتالى يعرض نفسه لسحب الاشراف منه مع تحيات

عمرك سمعت واحد و هو بيكلم خطيبته ؟ تعالي و شوف هما بيقولوا ايه

هانى ابوحجاج
    هانى ابوحجاج
    المدير العام هانى ابوحجاج
    المدير العام هانى ابوحجاج

الثور
    عدد الاحزان : 636
    قمة الحزن : 268827

عمرك سمعت واحد و هو بيكلم خطيبته ؟ تعالي و شوف هما بيقولوا ايه Empty عمرك سمعت واحد و هو بيكلم خطيبته ؟ تعالي و شوف هما بيقولوا ايه

مُساهمة من طرف هانى ابوحجاج 2010-02-23, 04:31

خطيب و خطيبته بيحبو بعض اوى اوى اوى

الخطيب : بحبك ( يا بااااااى )

الخطيبة : وانا كمان ( داهيه تاخدك )

الخطيب : من اخر مره وانا بافكر فيكى ( يارب تغورى من وشى )

الخطيبة : يا حبيبى وانا كمان ما بطلتش تفكير فيك ( الهى اصبح الصبح الاقيك متنيل بعيد عنى )

الخطيب : امال فين حماتى مش شايفها يعنى ( الحربايه الكبيره )

الخطيبة : موجوده اندهها لك ( علشان تسم بدنك )

الخطيب : اه طبعا يا حبيبتى وانا اقدر استغنى ( يارب تتكعبل في السجاده وهى جايه )

الخطيبة : ماما تعالى كلمى ( على الله تقولك حاجه ترفع لك الضغط )

الخطيب : اهلا يا حماتي ازيك ( الهى ما تكونى بخير )

الحماة : اهلا يا خطيب بنتى ( بلا نيله )

الخطيب : عندى ليكو خبر حلو انا لقيت شقه ( الهى ما توعوا انتي وبنتك تشوفوها )

الحماة : الف مبروك يا حبيبى ( ياما جاب الغراب لامه )

الخطيب : حنروح نشوفها بكره ايه رايك يا حبيبتى ( علي الله تتكعوري عالسلم وانتى طالعه )

الخطيبة : وماله طبعا لازم نشوفها ( اكيد قد الحق وفى منطقه معفنه )

الخطيب : على فكره يا حماتى ( جتك حمه )

الحماة : ايه يا خطيب بنتى ( خطيب الشؤم والندامه )

الخطيب : انا كنت عاوز اقابل عمى علشان كتب الكتاب ( عمى قال عمى قال ده انتى اللى عمى )

الحماة : وماله يابنى بس مش لسه بدرى ( جتك نيله مستعجل علي ايه )

الخطيب : ما هو خلاص يا حماتى احنا قربنا ( يا ريت ترفض علشان افركش ام الجوازه دي )

الحماة : طيب يابنى لما يجى عمك حاقوله ( جتك نيله علشان نستريح من زيارتك الغلسه )

الخطيب : طيب يا حماتى انا حامشى دلوقتى ( افففففف انا اتخنقت من الوليه دى )

الحماة : ماهو لسه بدرى ( في ستين داهيه )

الخطيب : باى يا حبيبتى ( حبك برص )

الخطيبة : مع السلامه يا حبيبى ( البلد اللي تودي )

الخطيب : كلمينى فى التليفون ( يا رب يقطعوا الحراره )

الخطيبة : اكيد يا حبيبى ( غور بقى )

مع تحياتى
    عمرك سمعت واحد و هو بيكلم خطيبته ؟ تعالي و شوف هما بيقولوا ايه 566346

الوقت/التاريخ الآن هو 2024-05-07, 23:06